Kroška ulica 41, 9000 Murska Sobota (02) 524 15 66 info@ride.si
TRANS JULIUS 2018: 1.dan Kranjska Gora

TRANS JULIUS 2018: 1.dan Kranjska Gora

Po debelem zajtrku sva se s Srečkom počasi odpravila na prizorišče prve etape enduro MTB dirke Trans Julius 2018. Ker pa sva že malo starejša in včasih tudi precej zmedena sploh ni bilo čudno, da sva ob prihodu v Kranjsko Goro ugotovila, da sva polovico stvari pozabila v hotelu v Podkorenu. Obrat in gremo nazaj.

Ko sva se končno razpakrila na parkirišču pred Sporty Barom, kjer je bil štart, prevzela štartne številke, čipe in darila organizatorja ter pripravila kolesa, sva imela še približno eno uro do štarta, ki sva jo izkoristila za panoramsko ogrevalno vožnjo po Kranjski Gori.

Naj omenim še, da sva se prišla na dirko šminkirat z čisto novimi dresi MTB Pomurje. Srečko pozira na zgornji sliki v enem takem lepem primerku. Če je še kje kakšen takšen pozer kot sva midva, ki bi se rad razkazoval v takšnem ultra-mega-šminkerskem dresu naj pove in zrihtava.

Po krožni lahkotni vožnji po Kranjski Gori sva se ustavila pri Matjažu na SCOTT štandu, kjer smo udarili neko čudno debato zaradi katere sva skoraj zamudila na štart. Ker sva pač na izgled taka lepa uglajena starejša gospoda, so nama prijazni organizatorji dovolili, da sva štartala skupaj, namesto s 30 sekundnim presledkom. To meni sicer ni nič dosti pomagalo, saj je Srečko odpeketal naprej že na prvem malo hujšem vzponu. Mene je pa skoraj kap na soncu. Srečko je prišel na vrh 15km dolgega vzpona z 800 višinci med prvimi, jaz pa seveda med zadnjimi. Vzpon se ne šteje za nič, tako da je vseeno kdaj prideš na štart spusta. Glavno, da prideš. Jaz sem po poti nekaj časa kolesaril z enim Italijanom s katerim sva ugotovila, da imava en kup istih prijateljev v Italiji in celo v Angliji. Svet je majhen.

Po prihodu na vrh sva imela skoraj dve uri časa za počitek in pripravo na spust. Najini štartni številki sta 73 in 74 tako, da sva štartala med zadnjimi. Spust je potekal po označeni legalizirani progi za spust, ki je bila kar precej razrita zaradi konstantne uporabe. Proga je bila drugače super, s precej tehničnimi deli in tudi z hitrimi linijami kjer se šiba “na pune bombe”. Za razliko od vseh ostalih tekmovalcev se mi zdi, da sva bila edina, ki sva tekmovala s kolesi s 29″ obročniki. To je sicer dober plus pri vzponih, zna pa predstavljati precejšen problem na tehničnih odsekih proge z zaprtimi ovinki, še celo za taka stara šalabajzera, kot sva midva.

Ker sem zadnje trenutke pred štartom počel vse druge neumnosti samo tisto ne kar bi moral, sem pozabil vključiti kamero. Tako, da posnetka spusta prve etape na žalost ne boste videli. Mogoče je tako tudi boljše. 😀

Moram pa povedati, da sva s Srečkom zelo zadovoljna s svojima vožnjama. Še celo Srečko je bil zelo vesel in navdušen nad progo in svojo vožnjo, saj nima dosti izkušenj s takimi zadevami. V glavnem, če potegneva črto je bil za nama čudovit in uspešen dan, poln uživanja na kolesu in druženja s sotrpini. Pa tudi organizacija štima v nulo.

Pa še to…. za prvi dan dirke sta bili napovedani dve vožnji, vendar se je organizator že na dopoldanskem briefingu odločil, da se bo izpeljala samo ena vožnja zaradi slabe vremenske napovedi za zvečer. Druga vožnja bi namreč morala biti ponoči in bi jo vozili z lučmi. Po eni strani mi je žal, saj je proga za spust super in bi jo bilo zanimivo voziti sam v temnem gozdu z reflektorjem na čeladi, po drugi strani pa dvomim, da bi danes zmogel še enkrat pribrcati na vrh hriba. 😀

Jutri se karavana seli v Bohinj….. vremenska napoved ni vzpodbudna…. 😀

Saša & Srečko

Najino dogodivščino so omogočili:

PROLOCO TRADESCOTTRIDEMTB POMURJES-TISKEVOCZEABORAFENZNAMED SPORT

 

Close Menu