Kroška ulica 41, 9000 Murska Sobota (02) 524 15 66 info@ride.si
TRANS JULIUS 2018: 2.dan Bohinj

Danes sva se prebudila v prečudovito deževno jutro. Temperatura je bila tudi prav poletna …. prijetnih 13°C. Ker sva bila prezgodnja, sva morala zapustiti hotel s praznima želodcema brez zajtrka, ker je bila odhod iz Kranjske Gore za Bohinj napovedan za ob 7:00h. V hotelu pa frajerji začnejo servirati zajtrk komaj od 8:00 naprej. Katastrofa.

Celo pot do Bohinja je lilo in ni kazalo, da bo kmalu nehalo. Po prihodu v Bohinj je bila prva postaja trgovina in nabava sendvičev. Na sestanku so nas obvestili, da se štart vzpona premakne za eno uro. Štartal sem cca 5 minut pred Srečkom. Vendar sem mi je zdelo, kot da bi štartala skupaj, saj me je Srečko ujel že po parih kilometrih vzpona.

Današnjih 16km vzpona je bilo v primerjavi s včerajšnjim vročinskim vzponom čista uživancija. Razen zadnjih nekaj kilometrov, je celoten vzpon potekal po asfaltirani cesti. Temperatura je bila perfektna za kolesarjenje v hrib, zraven je pa precej časa narahlo deževalo, zato sva z vzponom opravila brez večjih težav. Nabrcala sva preko 800 višincev.

Ob prihodu na štart spusta se je počasi začelo jasniti in na koncu sva oba celo štartala v lepem sončnem vremenu. Današnja proga je bila nekaj daljša od včerajšnje, vendar precej manj zahtevna ne glede na to, da jo je dodobra namočilo deževje. Razen prvega dela takoj po štartu, ki je bil poglavje zase. Razmočen strmi del z zaprtimi ovinki je bil prava nočna mora za nekatere, nama s 29erji pa je predstavljal še dodatni problem, ker koles nisva mogla obračati v zavojih in sva ta del kot precej drugih prehodila oziroma preskakovala ali pretekla ali se predrsala skozi in potem nadaljevala v bolj sproščenem ritmu do konca.

Po precej dolgem ravninskem in hitrem delu je sledil še spodnji tehnično bolj zahteven del proge, ki je kljub temu, da je zahteval malo več spretnosti še vedno dopuščal uživaško vožnjo po kanalih in koreninah. Na koncu sva bila oba zadovoljna z vožnjo, saj sva ne glede na to, da nisva med najhitrejšimi oba zelo uživala.

Potem je pa sledila veselica…..

Prevoz nazaj v Bohinjsko Bistrico je bil zaradi cilja spusta, ki je bil na drugi strani hriba kot vzpon, organiziran z vlakom. Ko se je odpeljala prva skupina smo imeli ostali dve uri časa za dvig prometa v lokalni gostilni in čakanje na drugi vlak. Ob predvidenem času smo se zapeljali do železniške postaje, kjer smo izvedeli, da naš vlak zamuja. Nič hudega….. počakamo 10 minut. In še 10 minut….. in naslednjih 10 minut….. vlaka od nikoder. Zaradi hladnega vetra, ki je začel pihati smo se zavlekli v čakalnico. Prišla je informacija, da se je vlak na katerega čakamo pokvaril. Ni informacije kdaj pride nadomestni vlak. Nekdo prinese prva piva, ki jih je nažical pri sosednji hiši…. čakanje postane znosnejše. Za nekatere postane prinašalec “hero of the day”. Čez čas se organizira skupina in gre v nabavo. Ko prinesejo v čakalnico gajbo piva se nihče več ne sekira zaradi vlaka. Žur se lahko začne…

Po več kot štirih urah čakanja na vlak nam sporočijo, da je organizator preko Ljubljane zrihtal dovoljenje, da se lahko s kolesi vkrcamo v naslednji redni potniški vlak. Vkrcavanje je bilo tudi poglavje zase….

Končno nazaj v Bohinjski Bistrici. Pranje koles, hrana, odhod v hotel, tuširanje…… zvečer pa koncert skupine Koala Voice na glavnem trgu ob dobrem lokalnem craft pivu.

Jutri pa na avtovlak za Most na Soči. Sonce bo…… 😀

Saša & Srečko

Najino dogodivščino so omogočili:

PROLOCO TRADESCOTTRIDEMTB POMURJES-TISKEVOCZEABORAFENZNAMED SPORT , ALPINA SPORTS