Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Grašca so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina Grašca je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje RIDE d.o.o. (v nadaljevanju: ponudnik). Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ki ga sam določi v svojem profilu ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine RIDE, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove, bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve, vse cene jasno in nedvoumno določene, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop ter pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Načini plačila

V spletni trgovini RIDE ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • nakazilo na račun ponudnika po izdanem predračunu
  • z gotovino ob prevzemu blaga (plačilo po povzetju)
  • plačilo z gotovino ob osebnem prevzemu
  • plačilo s karticami BA, Visa in Mastercard ob osebnem prevzemu

V primeru plačila po povzetju se naročeno blago plača dostavljalcu blaga ob prevzemu (Pošta Slovenije).

V primeru bančnega nakazila kupec po elektronski pošti prejme predračun, naročeno blago pa se odpremi po prejemu potrdila o plačilu ali po dospetju sredstev na račun ponudnika.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju in ga priloži pošiljki. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Veljavnost ponudbe

Vse cene izdelkov so navedene v EUR. Veljajo samo ob naročilu preko interneta, zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja cen v spletni trgovini in ostalih trgovinah po Sloveniji.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod pogoji, navedenimi v teh splošnih pogojih poslovanja. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti.

Veljavnost akcijske ponudbe

Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi in se lahko med seboj razlikujejo.

Promocijske kode

Promocijsko kodo za popust kupec vnese v košarici naročila v drugem koraku košarice (“Izbira načina plačila in dostave”). Kodo je treba vpisati v polje “Koda ugodnosti” in pritisniti gumb “Vnovči kupon”. Če je koda pravilna, bo sistem avtomatsko izračunal in upošteval ugodnost, ki jo koda predstavlja. V primeru nepravilnega vnosa se pojavi opozorilo za neveljavno kodo.

Pri posameznem nakupu je možno uporabiti le eno promocijsko kodo.

Postopek nakupa

1. NAROČILO SPREJETO

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. NAROČILO POTRJENO – POGODBA SKLENJENA

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali z razlogom zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

3. BLAGO ODPREMLJENO

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Nakupovalna košarica

Nakupovalna košarica sestoji iz 4-ih korakov:

1.    KORAK – PREGLED KOŠARICE OZ. NAROČILA


V prvem koraku uporabnik prejme v vpogled izbrane oz. želene artikle s cenami. Uporabnik lahko v prvem koraku popravi količino, k artiklu doda opombo, lahko pa artikel iz košarice tudi odstrani. 

2.    KORAK – IZBIRA NAČINA PLAČILA IN DOSTAVE


Uporabnik kot »način dostave« lahko izbere dostavo s Pošto Slovenije ali lahko pa naročilo prevzame osebno v trgovini (Kolesarski center FREERIDER, Kroška ulica 41, 9000 Murska Sobota). 


Opcije plačil:

  • Plačilo po predračunu (uporabnik mora plačilo opraviti pred pošiljanjem naročila)
  • Plačilo po povzetju (uporabnik opravi plačilo po povzetju ob dostavi s strani Pošte Slovenije
  • Kreditne/plačilne kartice (uporabnik lahko plačilo opravi osebno v naši fizični trgovini)
  • Plačilo z gotovino (ob prevzemu naročila v naši fizični trgovini) 


V drugem koraku uporabnik lahko izbere tudi naslov za dostavo in uredi svoje obstoječe kontaktne podatke. Lahko uporabi tudi kodo oz. bon za popust.

3.    KORAK –  PREGLED IN POTRDITEV NAROČILA


Uporabnik dobi v vpogled končni pregled svojega naročila z načinom dostave, plačila in končnim zneskom za oddano naročilo. Pred oddajo naročila se mora uporabnik oz. potrošnik v celoti strinjati s pogoji poslovanja RIDE d.o.o.. RIDE d.o.o. je potrošniku pred sklenitvijo pogodbe oz oddajo naročila dolžna na jasen in razumljiv način zagotoviti naslednje informacije, če niso jasne že iz okoliščin (1., 3., 4., 9. točka 25b člena ZVPot, 10. točka 43b lena ZVPot) :

  • glavne značilnosti blaga ali storitev v obsegu, ki ustreza nosilcu podatkov in blagu ali storitvam;
  • končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče izračunati vnaprej;
  • informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati;
  •  trajanje pogodbe, kadar je to primerno, in pogoje za odstop od pogodbe, sklenjene za nedoločen čas, ali pogodbe s samodejnim podaljševanjem;
  • minimalno trajanje obveznosti potrošnika na podlagi pogodbe, če je potrebno.

4. KORAK – NAROČILO ODDANO


Uporabnik dobi v vpogled končni pregled oddanega naročila s končnim zneskom za plačilo. Pregled končnega naročila lahko natisne, kopijo oddanega naročila oz. potrditev pa prejme na epoštni naslov, ki ga je vnesel ob registraciji v spletno trgovino ride.si. 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov: info@ride.si ali s pisnim obvestilom preko navadne pošte.

Potrošnik mora blago vrniti ponudniku nemudoma, najkasneje pa v 14 dneh po pisnem sporočilu o odstopu od nakupa. Izdelki naj bodo nerabljeni, v originalni embalaži in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija naročila.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave v kolikor je bila poštnina plačana ponudniku) najkasneje v 14 dneh po pisnem odstopu potrošnika od pogodbe oziroma po prejemu vrnjenega blaga. Potrošnik krije stroške vračila blaga v primeru odstopa od pogodbe (po 43b. členu ZVPot).

IZGUBA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE

Potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe v primeru, da gre za blago oz. artikel:

  • ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam (npr. sestava kolesa po naročilu)
  •  v primeru blaga, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe
    oz. za artikle ali storitve po določilih 43.č čena ZVPot

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora potrošnik sprožiti postopek reklamacije pri dostavljavcu blaga (Pošta Slovenije d.o.o.).  Prizadevali si bomo, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Garancija

Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo oziroma pogoji proizvajalca.

Stvarna napaka

Če kupljeno blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od potrošnikovega naročila, potem potrošnik lahko uveljavlja stvarno napako oziroma reklamacijo. 

Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Uveljavljanje stvarne napake

Potrošnik mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in hkrati ponudniku omogočiti pregled artikla.

Pri uveljavljanju stvarne napake je po vnaprejšnjem dogovoru s ponudnikom blago možno vrniti tudi po pošti sicer pa ga potrošnik osebno prinese v trgovino na sedež podjetja.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje ureja ZVPot in sicer:

  • potrošnik lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, če se le ta (stvarna napaka) pokaže v roku 2-eh let po prevzemu blaga
  • potrošnik mora prodajalca o stvarni napaki obvestiti najkasneje v roku 2-eh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita (po 37. čenu ZVPot)
  • prodajalec mora potrošnika pisno obvestiti najkasneje v 8-ih dneh po prejetju obvestila o stvarni napaki

Dobavni rok

Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni in sicer za vse artikle na zalogi v roku 2-3 delovnih dni od naročila izvedenega v skladu s temi pogoji. Do izjeme lahko pride le v primerih več hkratnih naročil zadnjih kosov. V tem primeru ima prednost prve izdobave prvo oddano naročilo. Potrudili se bomo, v kolikor je mogoče, izdobaviti tudi preostala naročila.

Dostava

Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času. Dostavo za spletno trgovino RIDE opravlja Pošta Slovenije. Možen je tudi osebni prevzem blaga v trgovini na sedežu podjetja: Kroška ulica 41, 9000 Murska Sobota.

Dostava je za vsa naročila nad 100 EUR brezplačna. Stroški dostave za naročila nižja od 100 EUR znašajo 3,95 EUR in so enotni za celo Slovenijo.

Dodatni stroški, ki jih ob plačilu po povzetju zaračunava Pošta Slovenije

Vplačilo obrazca UPN in UPN QR
do 98,00 EUR1,15 EUR
nad 98,00 EUR do 501,00 EUR1,17 % od vrednosti
nad 501,00 EUR5,36 EUR + 0,30 % od vrednosti

V izogib dodatnih stroškov izberite plačilo po predračunu.

POMEMBNO:

Sestavljenih koles ne pošiljamo po pošti, ampak je možen samo osebni prevzem v naši fizični trgovini v Murski Soboti.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani www.ride.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

Komunikacija

REKLAMNA ELEKTRONSKA SPOROČILA

Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik upošteval brezpogojno.

BREZPLAČNA “INFO” TELEFONSKA ŠTEVILKA

Potrošnik ot. uporabnik spletnega mesta lahko kot kuminikacijski kanal za pridobitev vseh potrebnih informacij uporabi brezplačno številko 02 524 15 66.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila, ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Informacije o izdelku so informativne in se lahko razlikujejo od dejanskih lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V primeru težav z naročilom lahko kupec kontaktira ponudnika preko telefona na telefonsko številko 02 524 15 66 ali pa na elektronski naslov info@ride.si .

Pritožbe in reklamacije lahko kupec pošlje po elektronski pošti info@ride.si ali po klasični pošti na naslov: RIDE d.o.o., Kroška ulica 41, 9000 Murska Sobota.

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi RIDE d.o.o., ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Skladno z uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. RIDE d.o.o. objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je potrošnikom na voljo tukaj.